REGULAMIN
Transmisji sprzedażowej Live konta na facebooku „Raj Cenowy”
§1
Określenie Sprzedawcy
1. Właścicielem Konta jest:
Robert Wilczek „Raj Cenowy” z siedzibą przy ul Zwycięstwa 36, 44-100 Gliwice. Dalej określany jako sklep.
2.Klientem może być:
Pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych zamieszkała w Polsce lub na terenie Unii Europejskiej,
pełnoletnia osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Polsce lub na terenie Unii Europejskiej,
osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, z siedzibą w Polsce lub na terenie Unii Europejskiej, która jest uprawniona do podejmowania decyzji, oraz zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotu,
osoba małoletnia działająca za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Ceny podane w Sklepie są cenami ostatecznymi (zawierają wszystkie podatki i opłaty).
5. Towary dostępne w Sklepie są nowe i są wolne od wad fizycznych i prawnych. Odpowiedzialność za wady określona jest przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności art. 12 ust 1 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami), art 556 oraz 5561-5563 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami).
§2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
za pośrednictwem formularzy interaktywnych na stronie sklepu (koszyk klienta),
poprzez kontakt na portalu Facebooku Raj Cenowy.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie klientowi podsumowania zawierającego pełna listę przedmiotów zamówionych podczas transmisji. W przypadku podania niepełnych, błędnych, sprzecznych informacji przez Klienta podczas składania zamówienia, Sklep skontaktuje się z Klientem w celu usunięcia błędów.
3. Dla stron wiążące są informacje widoczne w koszyku klienta przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia. Dotyczy to w szczególności: ceny, charakterystyki towaru, jego cech, elementów wchodzących w skład zestawu, terminów i sposobu dostawy.
4. Towar sprzedawany podczas transmisji Live jest prezentowany i mierzony specjalnie na życzenie klienta, w związku z czym klient składając zamówienie i zobowiązując prezentujących do wykonania usługi zrzeka się prawa do odstąpienia od umowy gdyż towar zamawiany jest specjalnie na życzenie klienta. Jednak robimy ukłon w stronę klienta i podczas pierwszych zakupów u nas możesz zwrócić towar na swój koszt i wymienić go na inny rozmiar lub inny towar oraz bon zakupowy do wykorzystania w ciągu 3 miesięcy od daty zwrotu w ciągu 14 dni od daty zakupów. Prosimy zatem o przemyślane zakupy.
5. Po złożeniu zamówienia, na konto na facebooku zostaje wysyłana wiadomość z informacją o kolejnych etapach realizacji zamówienia.
po weryfikacji złożonego zamówienia, Sklep przesyła w wiadomości, informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §3 ust. 5 powyżej i z chwilą jej otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
8. W przypadku wyboru formy płatności przelewem, termin realizacji zamówienia będzie liczony od momentu, w którym środki za zamówienie Klienta zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Sklepu.
9. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy. Dokładny opis procedury reklamacyjnej znajduje się w §6 niniejszego regulaminu.
§3
Płatności
1. Klient ma do wyboru formy płatności:
płatność przelewem na wskazane konto bankowe (przelew),
Blik
Szybki przelew
Gotówka (przy odbiorze osobistym)
2. Ceny przesyłek określone są w podsumowaniu zamówienia.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
4. W przypadku płatności przelewem, należność powinna zostać uregulowana w ciągu 2 dni kalendarzowych od dnia przesłania podsumowania.
§4
Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm kurierskich.
Inpost(Polska)
GLS(zagraniczne)
1. W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Adres, pod który Klient winien odesłać towar:
Raj Cenowy Robert Wilczek
ul. Jana Pawła II 2/2
44-100 Gliwice
2. Zwrot zakupionych rzeczy jest możliwy do 14 dni, zgodnie z obowiązującym prawem. Do zwracanej rzeczy należy dołączyć paragon /fakturę wraz z wypełnionym "odstąpieniem od umowy zawartej na odległość ". Dokument ten można pobrać darmowo z Google, lub napisać ręcznie podając wszystkie dane wraz z numerem konta do zwrotu.
4. Klient w momencie wystąpienia wady, może zażądać od Sklepu (w ramach prawa rękojmi):
wymiany towaru na nowy;
naprawy towaru;
obniżenia ceny;
odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania. Sklep rozpatrzy żądania Klienta, biorąc pod uwagę następujące okoliczności:
łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
charakter wady – istotna czy nieistotna;
to, czy towar był wcześniej reklamowany.
5. Sklep może odmówić żądania Klienta dotyczących wymiany bądź naprawy towaru pod warunkiem, że wymiana bądź naprawa towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru), lub w porównaniu z drugim z możliwych żądań, wymagałaby nadmiernyc
.